El nostre client es una més que sòlida empresa comercialitzadora de diversos productes per a empreses.
Es troba en un moment de creixement i per aquest motiu necessitem reforçar l'equip d'oficina, amb una persona que de manera polivalent, es faci càrrec de tasques com:
$ads={1}
Facturació a clients- Gestió de cobraments
- Gestió de petites compres
- Introducció de dades al sistema infomàtic
- Control d'albarans
- Tasques diverses administratives
- Atenció telefònica
- etc...
OFERIM:
- Incorporació immediata, indefinida i totalment estable en companyia totalment consolidada i reconeguda
- Horari de dilluns a divendres de 8:00 a 13:00 i de 15:00 a 18:00h.
- Molt bon ambien de feina
- Formació a càrrec de l'empresa
- Formació o experiència relacionada amb les tasques a desenvolupar
- Residència a la zona propera de Castell - Platja d'Aro i vahicle per arribar a la feina
- Català i castellà parlat i escrit
- Altes capacitats d'ordre i organització
- GAnes de treballar en equip
- Actitut proactiva, amb iniciativa i dinamisme.
- Atenció al detall, rigor.
- Feina estable, no temporal ni de temporada.
- Capacitat d'ús d'eines informàtiques