Auxiliar Administrativa zona Castell d'Aro [Spain]


 

El nostre client es una més que sòlida empresa comercialitzadora de diversos productes per a empreses.

Es troba en un moment de creixement i per aquest motiu necessitem reforçar l'equip d'oficina, amb una persona que de manera polivalent, es faci càrrec de tasques com:

  • $ads={1}

    Facturació a clients
  • Gestió de cobraments
  • Gestió de petites compres
  • Introducció de dades al sistema infomàtic
  • Control d'albarans
  • Tasques diverses administratives
  • Atenció telefònica
  • etc...

OFERIM:

  • Incorporació immediata, indefinida i totalment estable en companyia totalment consolidada i reconeguda
  • Horari de dilluns a divendres de 8:00 a 13:00 i de 15:00 a 18:00h.
  • Molt bon ambien de feina
  • Formació a càrrec de l'empresa

  • Formació o experiència relacionada amb les tasques a desenvolupar
  • Residència a la zona propera de Castell - Platja d'Aro i vahicle per arribar a la feina
  • Català i castellà parlat i escrit
  • Altes capacitats d'ordre i organització
  • GAnes de treballar en equip
  • Actitut proactiva, amb iniciativa i dinamisme.
  • Atenció al detall, rigor.
  • Feina estable, no temporal ni de temporada.
  • Capacitat d'ús d'eines informàtiques

$ads={2}


 

.

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال